Nicole Snowcamp

snowcamp.blogg.se

Har joinat en ny klubb c8 Northern Sisters. Klubb bloggen finns bland länkar i menyn under headern. Jag gick med i klubben för att jag ville hitta nya vänner och vara med i en kubb som har event. I Prime Hedgehogs så var jag ju klubbledare och hon som är ägare loggar aldrig in och vi har inga medlemar :c men i NS så har jag redan hittat nya vänner :3 även om jag bara har varit med några timmar så rekomenderar jag den starkt!
 
 
Om du vill att din blogg ska bli länkad här så är det så enkelt att du bara kommenterar på vilket inlägg som helst här vad du heter och vad din blogg heter! Kommentera gärna också vad ni vill se mer av/ jag kan förbättra här på bloggen :3 
gör tidinställada till imorron med häst info så jag inte glömer igen cx
 
 
 

Kommentarer



Kom ihåg mig?



Skriv din kommentar här

Trackback